DZIEWCZYNA Z RÓŻĄ ( książka mojego autorstwa)

Ilustracja nie przedstawia okładki książki

Pierwsze co zamierzam tutaj napisać, jest to jak bardzo przepraszam za to że tak wiele czasu się tu nie pojawiałam, czasem jestem tak zdziwiona jak ten czas szybko leci, że sama za sobą nie nadążam.
Ten post będzie dotyczył jak sama mogę powiedzieć, najcięższej i najtrudniejszej rzeczy jaką przez całe moje życie udało mi się zrobić - i ją zrobiłam, mianowicie jest to wydanie książki mojego autorstwa nad którą pracowałam przez ostatnie pół roku.

Zaczęłam nad nią pracę pod koniec lutego, mogę powiedzieć że na napisanie jej poświęciłam cztery/ cztery i pół miesiąca, jestem pewna że trwałoby to o wiele krócej jeśli nie brane przerwy podczas pisania, odkładanie tego na bok i ponownego wracania. 

Jest to poezja, w tej książce opisałam swoje odczucia, przeżycia i wspomnienia, o niektórych mówiłam głośno, natomiast kolejne dusiłam w sobie do tego czasu aż ze mnie wychodziły - na papier.

Nigdy nie pomyślałabym że wydam własną książkę - jasne marzenie było od dawna, myślę że chyba każdy z nas przez jakiś okres w swoim życiu myślał - chciałbym kiedyś wydać coś co napisałem, jednak okazało się to zupełnie cięższe niż się wydawało. Nie tyczy się to samego napisania kilku stron, wysłania byle komu i wydania. Jeśli chodzi o tą książkę, nie tyle co stresu, niecierpliwości i zwątpień mnie to kosztowało - myślę, że najgorzej było po jej skończeniu. Jest to książka w której opisuje jedynie swoje odczucia/wspomnienia/przeżycia/ doznania.
Dotyczy śmierci, pierwszej miłości, przyjaźni, rodziny, załamania, poddana się, nienawiści do siebie samego, zagubienia i odnalezienia się w tym wszystkim. 

Napisanie tego  wymagało ode mnie dużej ilości siły, gdy skończyłam ostatnią stronę odczułam prawdziwe zmęczenie, nie takie jak przy nieprzespanych nocach czy ciężkiej podróży - ale związane z pustką, utratą czegoś i małego pogubienia się w tym. 

Były chwile gdy odkładałam ją na bok, nie wracałam, poddawałam się i rezygnowałam z wydania czegokolwiek, z uwierzenia że wydam cokolwiek, wszystko było mi obojętne i gdyby nie ludzie, których miałam przy sobie to powiedziawszy szczerze nie pisałabym teraz tego posta. 
To oni dali mi siłę i to im jestem wdzięczna jak tylko mogę.  Książka jak sam tytuł wskazuje jest to dziewczyna z różą - symbolizuje ona oddanie, miłość i ból.
Dlatego że aktualnie pracuje nad okładką, musiałam stworzyć wyżej coś na podobiznę która zaprezentuje ten post. 

Całe swoje serce oddaje ludziom którzy byli przy pracy podczas wydawania tej książki i Oli Kwiecień - zarówno autorce okładki mojej książki jak i ilustracji które będą w niej zamieszczone, jestem tak bardzo wdzięczna że trafiłam na
tak niezwykle cierpliwą osobę jeśli chodzi o współpracę ze mną, bo wiem że sama nie dałabym rady. Oli snapchata/instagram/ facebook możecie znaleźć tutaj: 
Snapchat: kwiecieeenkw
Instagram: instagram.com/kwieciensiemka/
Facebook:  facebook.com/ola.kwiecien.2002?ref=br_rs


Mój snapchat/instagram/ facebook:
Snapchat: dang3rousbea

Za wydanie i współpracę podjętą ze mną z wydaniem "Dziewczyny z różą" dziękuję wydawnictwu Sowello z całego serca. Poniżej przedstawiam wam zdjęcia promujące moją książkę, która swoją premierę będzie mieć TEGO ROKU NA PRZEŁOMIE WRZEŚNIA/PAŹDZIERNIKA!





 
PREMIERA KSIĄŻKI WRZESIEŃ/PAŹDZIERNIK 2017!

Komentarze

  1. Gratuluję, naprawdę Ci kibicuję! To coś wielkiego. Tez mi się marzy wydanie książki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz