Gray is trendy ♡

  
 
Spódnica - Klik
Crop Top - Klik

Proszę nie piszcie w komentarzach " Ładnie,lecz ja bym się tak nie ubrała, ponieważ jest za zimno" naprawdę, wiem o tym że niestety nie każdy może ubrać się tak jak ja, bo u kogoś jest zimniej a u innej osoby jest cieplej, ale gdy mam na sobie zakolanówki zimowe i widzę komentarz że jest za zimno by je włożyć, to nie wiem co mam napisać żebyście wiedzieli że u mnie nie jest aż tak zimno,bym musiała ubrać golf do tego szalik i grubą kurtkę.
Oczywiście każdy ma swoje zdanie,i ma prawo do powiedzenia co myśli na dany temat,ubiór czy makijaż ale ja nie robię zdjęć zakolanówek i kurtki dżinsowej w październiku, bo nie zdążyłam zrobić ich wcześniej, a teraz nagle mi się przypomniało, nie. Robię je dlatego iż mam nadal możliwość chodzenia w takim stroju, jeśli pogoda mi na to pozwala i nie widzę w tym nic złego. Cieszy mnie to że podobają wam się outfity jakie dodaję na bloga, i ja również myślę czy wam się to spodoba, ale chciałam tylko powiedzieć że robię je takie jakie robię, i nie ma u mnie - 10 stopni, i nie muszę  ubierać szalika i rękawiczek jeszcze, to wszystko jeśli chodzi o to. Co do posta wiem że długo nie było nic dodawane, ale po prostu nie miałam w tym tygodniu zbyt dużo czasu i pojawia się on dopiero teraz, w szkole jest dużo do robienia i no niestety trzeba się wziąć do pracy,dochodzi mi jeszcze bierzmowanie.Nareszcie przestały aż tak boleć mnie mięśnie łydek, i po miesiącu nic nie robienia, w końcu wzięłam się dzisiaj za ćwiczenia z czego strasznie się cieszę,bieganie zacznę dopiero od przyszłego tygodnia a może nawet dwóch.To chyba wszystko co mam do napisania w tej notce, wiem że obiecałam wam kolejny przepis i na pewno go dodam, nie zapomniałam o tym. W każdym razie życzę wam dobrego weekendu,byście odpoczęli od pracy i nauki, w końcu każdemu się to należy,poczytali książkę,pijąc przy tym ciepłą herbatę czy jak kto woli, przespali cały weekend. 
Chciałam też wspomnieć o kinie, nie mogę się doczekać premiery filmów : "Love,Rosie" gra w nim dwóch moich ulubionych aktorów, " Igrzyska Śmierci: Kosogłos, mimo że wolę część drugą bo w niej o wiele więcej dzieję się ciekawych rzeczy, to z chęcią pójdę na pierwszą część, i " Pięćdziesiąt twarzy Greya" to dopiero wyczekiwany film, siostra w końcu przeczytała trylogię i już nie może się ze mną doczekać aż pójdziemy na to do kina. A wy czekacie na premierę jakiegoś filmu i wybieracie się na niego do kina? 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Plesae, don't write a comment " pretty,but I don't dressed like that,because it's too cold"  trully, I know that not everyone can dress up like I, because for someone is colder, and for someone is warmer to dress like that, but when I 'm wearing knee high, and I see comment, that  it's too cold to put them, I don't know what i must write to tell you, that here isn't that cold, that I have to dress golf, scarf and thick jacket. Of course, everyone have has their sentence, and have right to say, what he thinks about on the topic,clothes or make-up, but I do not do pictures knee high  and denim jackets in October, because  I could not do them before, and now suddenly I  remembered, no. I make them because I still have be able to of walking in that outfit, if the weather  allows it me and I don't see anything wrong in this.I am glad that you liked my outfits what I am adding on the blog, and I also think do you like it, but I just wanted to say that I make them such that I do, and I don't have - 10 ° outside , and I don't must wear scarf, and gloves yet,it's everything in this topic. As for the post,I know that a long time I don't added nothing, but I just don't have in this weekend much time, and it's now, in school is a lot to do, unfortunately I have get to work, and I have yet the Sacrament of Confirmation.Finally the the calf muscles ceased to hurt me so much, and after the month doing nothing, finally I did exercise today, of which awfully am pleased. Running, I will start within the next week or maybe even  of two.It's probably everything what i have to writing in this post, I know that I promise you next recipe,and surely I will add it, I don't forget about this. Anyway,  I wish you a good weekend, to take a rest from work and learning, everyone deserve fot thi, read a book drinking warm tea,or if you prefer, sleep all weekend. I also wanted to mention about the cinema, I can't wait for premiere movies: " Love,Rosie" in this movie  plays my two favorite actors, "The Hunger Games: Mockingjay Part 1"  even though I prefer Part 2, because in this part a lot more interesting things happening,with the desire I will go to the Part 1 too , and naturally " Fifty Shades of Grey"  this is only awaited movie so much, my sister lastly read a trilogy , and she can't wait until we go to this movie. And do any of you waiting for for the premiere a movie and you going to cinema to watch it? 


 
 
 

66 komentarze

  1. Jesteś zbyt piękna żebyś była prawdziwa! ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/
    http://instagram.com/zuuzulka98

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw. Kocham takie bralety i kardigany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wspaniała stylizacja, cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowicie!
    piękny sweter!
    cudny look, wszystko idealnie ze sobą gra!
    zachwycam się!

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia, a stylizacja rewelacyjna <3 !

    http://posebyann.blogspot.com/ ---> zajrzyj do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz!

    Pozdrawiam!
    ♡ jugii.blogspot.com - kliik ♡
    (zapraszam na konkurs)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, genialny sweter ♥

    Zapraszam do mnie na konkurs z fajnymi nagrodami:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja, kocham ten top i sweterek!!! <3 <3 :)
    Zapraszam do siebie: http://justynamoz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, zakochałam się w tym sweterku :)

    http://obiektywyciastkaipocztowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja z charakterem. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny outfit, nawet na taką jesień, zarzucić gruby sweterek i gotowe :*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna stylizacja! Szary sweterek, biały crop top i długa czarna spódnica świetnie się komponują. Brawo za odwagę!

    http://piankaofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również czekam na "Igrzyska śmierci: Kosogłos", uwielbiam takie filmy!
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz ♥ ja również czekam na premierę wszystkich tych 3 filmów

    OdpowiedzUsuń
  15. top jest genialny ^.^
    twój blog wydaje się naprawdę interesujący więc zaczynam obserwować!

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zestaw, aż nie wiem co napisać :P Napiszę więc tylko, że wyglądasz niesamowicie :)

    Pozdrawiam :)
    http://worldofgoodi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna sesja! podoba mi się twoja spódniczka i sweterek :) nie słyszałam o tym filmie... u mnie dzisiaj też była ładna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny sweterek i bardzo fajne tło do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny sweter

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/ / obserwuje i licze na samo

    OdpowiedzUsuń
  20. Po prostu pięknie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny sweterek, a zestaw śliczny. Trzeba korzystać z tej pogody, póki jeszcze jest :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega mi się podobają te Long spódnice z rozcięciem. Poluję na taką ;)

    Fajny blog. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba! Masz naprawdę interesujący styl :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie na nowy post i konkurs :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz i zazdroszczę, że jeszcze masz okazję chodzić tak ubrana.. U mnie już niestety bez kurtki, czapki i szalika ani rusz :(
    Czekam na przepis ♥

    -------------------------------------------------------
    Zapraszam na post o JUSTINIE :)
    http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny outfit! <3 Cropp top ma bardzo ciekawy wzór na plecach. Podoba mi się :)

    Miłego wieczoru oraz strasznego Halloween ^.^
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń