Urodziny bloga!

♡♡♡

Jak sam tytuł posta wskazuje 06.08.2014 były urodziny bloga,chociaż według mnie ta nazwa dziwnie brzmi to tak na prawdę nie pomyślałabym że minął już rok czasu od kiedy założyłam tego bloga i dodałam pierwszy wpis na niego,tak bardzo pochłonęła mnie praca na nim że nie liczyłam ile już miesięcy minęło,i powiem że ciesze się z tego powodu bo dla mnie nie liczy ile ma się bloga a co na nim ma
Dokładnie pamiętam że tego bloga założyłam we wakacje rok temu ze zwyczajnej nudy,bo uznałam że nie mam nic do robienia postanowiłam założyć bloga i pomyślałam że fajnie by było założyć tego bloga na temat czegoś jak na przykład o moim codziennym życiu czy też DIY,i postanowiłam dodawać outfity z powodu iż nie znajdowałam żadnych inspiracji modowych w internecie, więc zaczęłam dodawać takie jakie by mnie inspirowały a może też innych.
Z początku nie byłam do końca przekonana co do tego i trudno było mi w ten blog włożyć trochę więcej chęci jak i zaangażowania,lecz po dwóch miesiącach bardziej się nim zainteresowałam i zaczęłam wkładać w niego więcej chęci,szczególnie w momencie gdy zauważyłam że osoby zaczęły go czytać i spodobało im się to,było to dla mnie jak by motywacją i ogromnym zadowoleniem,no bo każdy chyba lubi gdy osoby które czytają coś naszego w internecie i im się to podoba.Oczywiście tego bloga piszę tak samo dla Was jak i dla siebie samej by kiedyś też wracać do dawnych postów i czerpać z nich inspirację na jeszcze nowe outfity czy też pomysły,do tego czasu nie uwierzyłabym że przez dwanaście miesięcy przybędzie was tak wiele,i tak wielu spodoba się to co piszę i robię na blogu a jest  to dla mnie niesamowitym przeżyciem,strasznie się cieszę że  i bardzo wam dziękuję, za to że ze mną byliście,jesteście i mam nadzieję że będziecie i będzie was co raz więcej. 
Chciałam Wam jeszcze napisać o  e -mailu jaki dostałam od pewnej dziewczyny o tym samym imieniu co ja,która także prowadzi bloga,a mojego zaczęła czytać od sześciu miesięcy i bardzo podoba jej się co robię,i szczerze gdy czytałam od niej wiadomość byłam po prostu w siódmym niebie,jeszcze nigdy nikt nie napisał do mnie tak pięknej wiadomości, nie mówię tu o typu:
 "Hej,masz fajnego bloga,bardzo mi się podoba mam takie pytanie czy może byś mój zareklamowała" 
widać że dziewczyna też włożyła w niego wiele pracy i właśnie taka wiadomość jest dla mnie motywacją że mogę coś takiego przeczytać od osoby która czyta mojego bloga i bardzo jej za to dziękuję, kocham tą dziewczynę za to co do mnie napisała i jeszcze raz za to jej dziękuję bo podczas czytania zrobiło mi się bardzo miło i uśmiech pojawił mi się na twarzy.


Jak napisała do mnie Aleksandra jak u niej u mnie również były wzloty i upadki,nie raz zastanawiałam się nad przerwaniem pisania na blogu,lecz postanowiłam brnąć dalej i się nie poddawać nawet jeśli to co robię komuś się nie podoba,ważne że mi będzie się podobało,nigdy nie pomyślałam że pokocham blogowanie,wstawianie postów i pisanie dla was każdego nowego ze strachem czy Wam się to spodoba bo wiadomo że każdy woli co innego.
Uznałam że ważne jest to gdy mi to pasuje .
Jeszcze raz dziękuję za tego e maila od Aleksandry i  Wam za to że jesteście ze mną już rok i motywujecie mnie do dalszego blogowania, podoba wam się to co robię,dla mnie to wiele znaczy. Chciałabym zapytać Was o to czy może chcielibyście bym podała swój adres zamieszkania gdybyście chcieli coś kiedyś do mnie napisać w formie listu bądź tego typu rzeczy ?
W każdym razie dziękuję Wam raz jeszcze  i życzę miłego weekendu :)

Flowy Maxi Skirt - Pink from Lookbookstore
White Spaghetti Strap Crop Vest - from Sheinside

 

 

Przepraszam że notkę wstawiam po dwóch dniach a nie w dokładnie w urodziny z powodu braku możliwości więc robię to dopiero dzisiaj.


43 komentarze

  1. wszystkiego najlepszego! śliczny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudne zdjęcia *.* gratuluję rocznicy i życzę powodzenia w dalszym rozwoju!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Serdecznie zapraszam do siebie: aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow, ale pięknie, wygląda jak sukienka ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję !
    Przepiękna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To co chciałam napisać, napisałam właśnie w e-mailu który otrzymałaś, ale jeszcze raz dziękuję że jesteś, piszesz posty, dodajesz zdjęcia, więc gratuluję ci z całego serducha ! ! !
    Śliczna sukienka ! Taka delikatna ale to jak ją przedstawiłaś na plaży ! BOSKIE ! <3
    Proszę, załóż skrytkę pocztową ! Chciałbym wysłać ci list. A wysłanie ci takiego listu sprawiłoby mi nie lada przyjemność !
    PS: dziękuję że uwzględniłaś mnie w poście ;) i proszę, zrób post o swoich włosach! Są CUDNE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetny look! Wyglądałaś jak księżniczka <3
    Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych!

    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny jest ten wianek i bardzo Ci zazdroszczę takiej scenerii w pobliżu :)
    Gratuluję roku i oby było więcej tych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 100 lat dla bloga i samych sukcesów dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna sukienka i sto lat blogowi :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę ci jeszcze wielu takich miłych rocznic blogowania!
    Obserwuję

    lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia,gratulacje :)
    http://blog017.blogspot.com/2014/08/koniakow.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję roku bloga!
    Śliczne zdjęcia i sukienka ;)

    Blueberry chocolate-blog

    OdpowiedzUsuń
  14. najlepszego dla bloga ;) ojej jaka cudna sukienka <3 śliczna stylizacja ;) cieszę się że piszesz swojego bloga, bo go bardzo lubię ;) fajny pomysł z tym, żebyś podała swój adres ;) może kiedyś do Ciebie napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezu mam ten zaszczyt powiedzieć że jestem tu prawie od początku, bo pamiętam jak było tu tylko parę postów, a teraz to się aż tak rozwinęło :) Jestem Dumną czytelniczką ! Życzę dalszych sukcesów :)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje. Najlepszego dla Cb i bloga


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje ! Śliczne zdjęcia, a stylizacje jeszcze lepsze :-)


    http://weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. przepięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne zdjęcia ;)
    Gratulacje

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne outfity, i najlepszego ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka ty jesteś śliczna *__*

    http://domikla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacjeee z całego serducha!!!! Powodzenia w dalszym rozwijaniu bloga :)
    Śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta suknie jest przepiękna! Urzekła mnie tak jak i cały Twój blog. Prowadzony z pasją : ) Świetny!

    OdpowiedzUsuń